Reklamationspolitik
RETURNERING AF TØJ
- alle varer købt i vores internetbutik, som ikke er blevet tilpasset efter køberens ønsker, kan returneres inden for 14 dage efter modtagelsen - de returnerede varer skal være i stand til at blive solgt igen (må ikke være vasket, brugt eller beskadiget)
- send de uegnede varer til os sammen med en kopi af fakturaen til den adresse, der er angivet i Reklamationsformularen, som du kan udskrive HER
- hvis varerne, inklusive den originale etiket og emballage, er i orden, dvs. uden synlige tegn på slid eller skader, sender vi straks købsprisen til den konto, du har angivet, ellers vil vi være nødt til at reducere det returnerede beløb med omkostningerne til at bringe produktet tilbage til sin oprindelige tilstand
- omkostningerne ved forsendelse i forbindelse med returnering af varer bæres af kunden
OMBYTNING AF TØJ (jeg har brug for en anden størrelse, farve,...)
- det er nødvendigt at returnere det uegnede tøj (se RETURNERING AF TØJ)
- oprette en ny ordre
GARANTI OG REKLAMATION (produktionsfejl på tøj)
- eventuelle reklamationer vil blive behandlet til din tilfredshed gennem en individuel aftale med dig og i overensstemmelse med gældende lovgivning
- alle varer, vi tilbyder, er dækket af garanti inden for den lovbestemte periode
- send de reklamerede varer til os sammen med en kopi af fakturaen til den adresse, der er angivet i Reklamationsformularen, som du kan udskrive HER
- du vil blive informeret om løsningen af reklamationen (reparation/tilbagebetaling) så hurtigt som muligt
- REKLAMATIONSRET GÆLDER IKKE FOR: slid på varer på grund af produktets natur ved almindelig brug, slid over tid og skader på varer fra usædvanlig brug eller skader forårsaget af brugeren (forkert vaskemetode osv.)
- hvis din reklamation vurderes som uberettiget, vil varerne blive returneret til dig via efterkrav på din regning
Yderligere oplysninger findes i handelsbetingelserne.